Sunday, March 20, 2011

CONTEST AKU FOODLICIOUS

Assalamualaikum....
harini aku rasa cam nak join contest.
lagipun contest ni mmg macam betul2 sesuai ng aku.hehe
sape nak join klik ah eh untuk info...
tapi nak join follow cik leya and cik ekin ye..

haaa,,, ni la gambar2 aku dengan makanan.
 damn! i like food!! hehee


Mc Donald Big mac!

Secret Recipe Marshmallow cake!


Steamboat ketam!

Steamboat Johhny's
'
Nando's!

my favourite foods is
1. panggang2
2. steam2
3. rangup2

Not really specific because i am just love all of them!! hehe :)


saya foodlicious sebab saya sukakan makanan dan makanan buat hidup saya hepi dan bermakna!!


saya mau tag
1.akmal dhaifina
2. shikin
3. nadirah

ok thats all... harap hadiah dia belanja makan atau baucer makanan!!! :)

p/s: saya betul2 kena diet lepasni...:P


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...